Mi van?!

Punk és hardcore, társadalomkritika, személyes írások, elmélkedések, kacifántos gondolatok.

Miről olvashatsz?

adidas generation (1) adult crash (1) ajánló (1) album (1) alternatív rock (1) alter rock (1) another state of mind (1) anthrax (1) antiszociális (1) anti glob (1) arena (1) backporch videos (1) bakelit (2) bakelit lemez (3) bécs (1) beszámoló (6) beszélek álmomban (1) better never (1) bevezető (1) black flag (11) braineaters (1) breakdown (1) brno (1) brutal truth (1) cafb (1) charles manson (1) charlie manson (1) charlie still smirks (1) chi pig (1) choke (1) circle jerks (2) civ (1) common cause (1) crab society (1) crab society north (1) craig ahead (1) crew (1) crossover (1) crust (2) dag nasty (1) damaged (1) damaged goods (1) dan lilker (1) dave markey (1) dealer bt (1) demo (2) dont say a word (1) dózer.hu (1) dvd (1) edge (1) elit osztag (1) én vagyok az a srác (21) érdekes (3) film (2) freedom is lie (1) fyulaba (1) gacys threads (1) getzy (1) godspeed (1) gone (1) greg ginn (1) grow up fuck it up (1) gyalázat (6) hardcore (37) henry rollins (5) hide and seek (1) hold x true (1) holy mans glory (1) iggy pop (1) insted (1) institutionalized (1) intro (1) jack (3) játék (2) jawbreaker (1) john brannon (1) joy division (1) kazetta (2) képmutatás (1) keresőkifejezések (1) koncert (9) koncertfelvétel (1) kőnigh és ciklámen (1) könyv (1) könyv ajánló (1) lemez (2) lemezkritika (1) lépéselőny (1) letöltés (1) los tiki torpedoes (1) marina revue (2) mark ryan (1) mike muir (1) mike ness (1) miniturné (1) minor threat (1) misfits (2) mo2008 (3) motivation (1) mp3 (1) negative approach (2) nick cave (1) nosztalgia (1) nothing (1) nuclear assault (1) nyc mayhem (1) nyhc (1) orange 9mm (1) painted willie (1) pfa (1) post hardcore (4) post punk (3) prága (1) provoked (1) punk (27) ramones (1) reality 86d (1) redd kross (1) red cross (1) rituálé (1) rituális rémtettek (2) s.o.d. (1) sammy siegler (1) samsara (1) search&destroy (1) set to explode (1) slapshot (3) slayer (1) slumlords (1) snfu (3) social distortion (1) sod (1) sst (1) sst records (1) step on it (1) stormtroopers of death (1) straight (1) straight ahead (1) straight edge (4) streetpunk (1) streets of arrabona (1) suicidal tendencies (1) supertouch (1) sxe (5) szerbia (1) szocializálódás (6) szünet (1) tango underground (1) tattoo (3) temerin (1) the damned (1) the minutemen (1) the ruts (1) the shining (1) the snobs (1) thrash (2) tom araya (1) top 5 (1) turning point (2) uk subs (1) unheard call (1) usa (1) vinyl (2) wake the dead (1) why be something that youre not (1) witkin (1) wrecking (1) youth brigade (1) zene (1) zenehallgatás (1)

Friss topikok

  • rudolphe: Éveken keresztül nézegettem ezt az oldalt, hogy jön-e rá valami, nem jött, így elkezdtem hanyagoln... (2011.10.18. 23:22) Rituális Rémtettek - Rituálé avagy: Csendes Budapestre rátelepszik az este
  • Édes Jézus Pápa: Azért nem adja ki GINN MESTER mert tele van a világ gusztustalan szarral. Ebbe a szarba nem szeret... (2009.05.13. 11:24) Reality 86'd
  • Édes Jézus Pápa: Ebbe mi az érdekes? Hogy a csini aranyos ázsiai kis csaj azt tartja hogy bazd meg? (2009.05.06. 09:19) Nincs időm új posztokra
  • Édes Jézus Pápa: Látom fejlődőképes vagy. Én mint márciusi ifjú azt követelem tőled, hogy több Misfits legyen a bl... (2009.03.21. 05:03) Brains for dinner, brains for lunch...
  • Andris edge: Klassz kis történet! minden, demo kazinak meglehet a saját sorija. Amúgy én nem a Gabi vagyok de, ... (2009.01.29. 13:45) Crab Society North

thrash fest

2008.08.11. 15:46 | Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány | Szólj hozzá!

Címkék: punk koncert hardcore motivation thrash the shining step on it wake the dead hide and seek

8 körül értem le a Kuplungba, még nem volt semmi, kb összeszerelték a dobokat.

Megnéztem a distrokat, KisG-nek voltak lemezei, ő azt mondta, hogy nem az övéi, hanem valami belga gyereké, mások azt mondták, hogy azok az ő lemezei. Mindegy, megnézegettem őket, volt 2 SNFU LP, aztán first four years LP meg DK - in god we trust. A borítók elég rossz állapotban voltak, és a lemezek NAGYON karcosak. Vissza is tettem őket.

A hollandoknak viszont király distrojuk volt. A Set to explode 7"-et, a Koro st EP repress-ét, egy Race Against Time, Murder Suicide Pact, C.D.S. és Raise the White flag EP-ket megvettem, és nagyon örültem nekik.

A Hide And Seek kezdett, sosem láttam még őket. Meglepett, hogy kik vannak a bandában. Robikának jó hangja volt, de úgy tűnt a viselkedéséből, hogy zavarban volt. Ha ez nem így van, akkor kicsit jobban fel kéne venni a kapcsolatot a közönséggel. Máté jó gitáros, de a ritmusszekció elég gyatra volt, főleg a pontatlan dob miatt. Hiába van Csontinak 3 bandája, NAGYON pontatlan, és olyan, mintha a gitárra próbálna dobolni. Sokat kell még próbálniuk a srácoknak, mert ez így nagyon nem jó.

Feldolgozták a Fix me-t (ez nem volt rossz), meg Viktor segítségével az I hate Cenk-et a Dead Nation-től, és még egy Unbroken számot is.

A Motivation még mindig nem tetszik, az új számok mondjuk egy fokkal jobbak már. A nulla közönségreakció ellenére elszórakoztatták magukat, látszott rajtuk, hogy élvezik amit csinálnak. Szerencsére nem volt Beastie Boys feldolgozás (egy sxe banda két olyan számot dolgoz fel, amiben az egyik refrénje hogy "piálunk és verekszünk" a másikban pedig elhangzik hogy 2 doboz cigit szív egy nap...hát), U.C. volt csak.

Step On It - nagyon profi, kegyetlen ütős számok. Az egyetlen bajom ezzel a bandával még mindig az ének. Nekem elbassza az egészet sajna. Pedig nagyon tudnám imádni ezt a bandát, ha mély, ordibálós ének lenne hozzá. A zsámok közti felkonfok viccesek voltak nagyon :)

The Shining: Myspacen hallgattam meg őket, mikor be lett hirdetve a buli. Így kell csinálni, mondtam már akkor is. A koncert pedig meggyőzött, hogy tényleg. Nagyon jól nyomták a srácok, tekerős thrash, a legjobb értelemben. A közönség már be is indult, Mangec és Gyuri megmutatták, időnként nem tudtam, hogy verekednek, vagy ez még nem az. Szentes style! :D

A Waking the dead kibaszott sok idő után lépett színpadra. Teljesen átvették a Venice Beach 80-as évek beli életérzést, már kinézetre tudni lehetett mit fognak játszani. Természetesen a Suicidal féle vonalat. Elég király kópia banda volt, eredetiség semmi, dehát nem is erre számítottam. Mindennek ellenére, vagy épp ezért, nagyon király szettet nyomtak le. Itt is volt piramisozás, meg sok circle pit, ökörködés, stb mint a Shiningnál.

Jókat röhögtem.

Ismét megállapítottam, hogy milyen kényelmes kocsival hazamenni egy koncert után, az gitárládával való szerencsétlenkedés és hurcolászás ellenére is. BK paródia, epres vaníliapuding, és sok baromkodás Viktorral meg Boxival, aztán alvás, mert másnap esküvőre kell menni...

A bejegyzés trackback címe:

https://damaged.blog.hu/api/trackback/id/tr87610854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása