Mi van?!

Punk és hardcore, társadalomkritika, személyes írások, elmélkedések, kacifántos gondolatok.

Miről olvashatsz?

adidas generation (1) adult crash (1) ajánló (1) album (1) alternatív rock (1) alter rock (1) another state of mind (1) anthrax (1) antiszociális (1) anti glob (1) arena (1) backporch videos (1) bakelit (2) bakelit lemez (3) bécs (1) beszámoló (6) beszélek álmomban (1) better never (1) bevezető (1) black flag (11) braineaters (1) breakdown (1) brno (1) brutal truth (1) cafb (1) charles manson (1) charlie manson (1) charlie still smirks (1) chi pig (1) choke (1) circle jerks (2) civ (1) common cause (1) crab society (1) crab society north (1) craig ahead (1) crew (1) crossover (1) crust (2) dag nasty (1) damaged (1) damaged goods (1) dan lilker (1) dave markey (1) dealer bt (1) demo (2) dont say a word (1) dózer.hu (1) dvd (1) edge (1) elit osztag (1) én vagyok az a srác (21) érdekes (3) film (2) freedom is lie (1) fyulaba (1) gacys threads (1) getzy (1) godspeed (1) gone (1) greg ginn (1) grow up fuck it up (1) gyalázat (6) hardcore (37) henry rollins (5) hide and seek (1) hold x true (1) holy mans glory (1) iggy pop (1) insted (1) institutionalized (1) intro (1) jack (3) játék (2) jawbreaker (1) john brannon (1) joy division (1) kazetta (2) képmutatás (1) keresőkifejezések (1) koncert (9) koncertfelvétel (1) kőnigh és ciklámen (1) könyv (1) könyv ajánló (1) lemez (2) lemezkritika (1) lépéselőny (1) letöltés (1) los tiki torpedoes (1) marina revue (2) mark ryan (1) mike muir (1) mike ness (1) miniturné (1) minor threat (1) misfits (2) mo2008 (3) motivation (1) mp3 (1) negative approach (2) nick cave (1) nosztalgia (1) nothing (1) nuclear assault (1) nyc mayhem (1) nyhc (1) orange 9mm (1) painted willie (1) pfa (1) post hardcore (4) post punk (3) prága (1) provoked (1) punk (27) ramones (1) reality 86d (1) redd kross (1) red cross (1) rituálé (1) rituális rémtettek (2) s.o.d. (1) sammy siegler (1) samsara (1) search&destroy (1) set to explode (1) slapshot (3) slayer (1) slumlords (1) snfu (3) social distortion (1) sod (1) sst (1) sst records (1) step on it (1) stormtroopers of death (1) straight (1) straight ahead (1) straight edge (4) streetpunk (1) streets of arrabona (1) suicidal tendencies (1) supertouch (1) sxe (5) szerbia (1) szocializálódás (6) szünet (1) tango underground (1) tattoo (3) temerin (1) the damned (1) the minutemen (1) the ruts (1) the shining (1) the snobs (1) thrash (2) tom araya (1) top 5 (1) turning point (2) uk subs (1) unheard call (1) usa (1) vinyl (2) wake the dead (1) why be something that youre not (1) witkin (1) wrecking (1) youth brigade (1) zene (1) zenehallgatás (1)

Friss topikok

  • rudolphe: Éveken keresztül nézegettem ezt az oldalt, hogy jön-e rá valami, nem jött, így elkezdtem hanyagoln... (2011.10.18. 23:22) Rituális Rémtettek - Rituálé avagy: Csendes Budapestre rátelepszik az este
  • Édes Jézus Pápa: Azért nem adja ki GINN MESTER mert tele van a világ gusztustalan szarral. Ebbe a szarba nem szeret... (2009.05.13. 11:24) Reality 86'd
  • Édes Jézus Pápa: Ebbe mi az érdekes? Hogy a csini aranyos ázsiai kis csaj azt tartja hogy bazd meg? (2009.05.06. 09:19) Nincs időm új posztokra
  • Édes Jézus Pápa: Látom fejlődőképes vagy. Én mint márciusi ifjú azt követelem tőled, hogy több Misfits legyen a bl... (2009.03.21. 05:03) Brains for dinner, brains for lunch...
  • Andris edge: Klassz kis történet! minden, demo kazinak meglehet a saját sorija. Amúgy én nem a Gabi vagyok de, ... (2009.01.29. 13:45) Crab Society North

Prágai ősz...

2008.10.28. 14:56 | Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány | 1 komment

Címkék: prága punk koncert beszámoló hardcore crust jack gyalázat brno freedom is lie dózer.hu miniturné

Update: Képek itt: http://myspace.com/gyalazat

22-én a Filter, Bp. Szeszkór, Gyalázat, Jack, Juventude Maldita

Levittük a fejeket, meg minden cuccunkat, de ládák nem voltak, mert a Brazil zenekar KOMBÓKKAL turnézott. Hát gratulálok. A szervezőkkel félreértették egymást, szóval így mindenki a kombókon kellett, hogy játszon. Meg is látszott, még egy ilyen fos hangzással nem találkoztam, pedig sajnos már volt részünk hasonlóban.
Ez volt a leggyengébb buli a 4 napból, amolyan ráhangolódásnak lehetett felfogni, azért én jól éreztem magam.
A Jack fasza volt, a trágya hangzás ellenére is.
A feleslegesen elhozott fejeket, és a dobcuccokat cipeltük hozzám, a villamos kb megtelt a cuccainkkal és velünk.

23-a, titkos szülinapi buli, Győr. Dealer Bt, Freedom Is Lie, Dózer.hu, Streets of Arrabona, Gyalázat

Matuszka, Atis és Norbi szülinapja volt, úgyhogy egy kiskocsmába szerveztek a srácok egy bulit, ami nem volt sehol meghirdetve, csak haveroknak szóltunk, ezért nagyon közvetlen volt az egész. A cuccokkal nagyon sok szarakodás volt, túl sok is, nem lett átgondolva a szervezés részéről a dolog.
Volt Dealer Bt, tőlük csak két számot néztem meg, aztán elhúztam inkább kajálni.
A Freedom Is Lie ledarált egy brutál 10 perces szettet, utánuk jött a Dózer.hu, nagyon fasza volt, Csiszi elnyomott két AMD számot is, ha már. Aztán a Streets of Arrabona játszott, azaz hogy játszott volna, mert addigra Atis annyira részeg volt, hogy nem ment neki már, úgyhogy inkább abbahagyták. Volt valami veszekedés is, arról lemaradtam.

Amikor mi kezdtünk, nem túl jó időzítéssel Misi akkor kezdte el felvágni a tortát. Mondanom sem kell, hogy ebből egy tortacsata kerekedett, amihez mi adtuk a talpalávalót. Mindenki és minden tiszta torta volt, a plafon, az erősítők, durva volt, nagyon jó hangulat. Azt hiszem, több buli nem lesz a kocsmában, annak ellenére, hogy a bevétel kb két havi normál bevétel összege lehetett...
 

24-e, Prága, Squat Milada, Watch My Dying, Ginnungagap, Dózer.hu, Gyalázat

Délben sikerült elindulni, Norbi (dózer énekes) a barátnőjével és Bandival (dob) egy személyautóban jöttek a kisbusz után, hogy minden elférjen. (A kisbusz ugyanis nem hosszított, rakodható 9 személyes volt, ami csak akkor derült ki, amikor átvettük...)
Az úton természetesen ment a baromkodás, hamar eltelt az idő.
Este 7 körül ott voltunk a helyen, és elszörnyülködtünk, hogy milyen állapotok uralkodtak a foglaltházban. Jó, tudom én, foglaltház, de minden negatívum adott volt, annyira egyébként nem volt rémes, de azért szíven ütött, hogy a színpadon három nagy adag kutyaszar várt minket, a mikrofon és a kábel az egyikben helyzekedett el (ezt természetesen nem akartuk használni) A falakon mindenféle flyerek, meg poszterek. Házilag barkácsolt csocsóasztal, golflabdával, autó-akkuról működő kazettásmagnó. Az áram egyébként egy agregátorral ment, ami a pincében volt. Fűtés nem volt, csak -mint később kiderült- az egyik fenti szobában, ahol egy kazán adta a meleget, később ott lehetett aludni. 
Nagyon finom vega zöldséges-lecsós szójapörköltet kaptunk, csigatásztával, jól bekajáltam.
A kabátot nem vettük le, mert kurva hideg volt, konkrétan még abban is fáztam. A Watch My Dying kezdett, akik csak ezért a buliért jöttek el, -idő közben kiderült, hogy a 25-én tartandó koncertet nem tudtak bevállalni- ami azért szar, mert úgy kéredzkedtek be játszani ingyen, és ráadásul nem is az ő törzsközönsége volt akik előtt felléptek.
Kegyetlenül szólalt meg az egész a cuccaikon, tényleg durva volt a hangzás, csak ének nem volt valami miatt. 
Utánuk játszott egy helyi banda, a Ginnungagap. Fefének meg Totonak nagyon tetszett a dolog, szerintem csak egy tucatsabloncrust banda volt. Kinn ücsörögtem inkább, és árultam a cd-ket meg a pólókat. (Természetesen nem vett senki semmit, de csereberéltünk, 3 sört egy cd-ért, stb.)
A koncert alatt jött pár zsaru, kezük a pisztolyon, rendőrkutya is volt. Végülis nem volt semmi balhé, viszont valami hatalmas röhögés volt, sajna nem tudtam meg, hogy mi volt az oka. Állítólag az egyik zsaru még azt is mondta a Prágaiaknak, hogy jó zenét játszanak :)
Dózeréket az ajtóból néztem, Laca már olyan szinten készen volt, hogy szinte végig csukott szemmel játszott, de természetesen hiba nélkül, és profin. Király kis bulit nyomtak le, ment a bólogatás.
Végre mi jöttünk, már elég késő volt, alig vártam már, hogy kezdhessünk. Az egyik legjobb bulinkat játszottuk, végig nyomult a közönség, kegyetlen jól dörrent meg minden a színpadról. Azt hiszem, a tökéletes célközönségünknek játszottunk, mindenki vette a lapot, és ismerték az Anti-Cimex feldolgozást is. Egy csávó két szám között odállt mellém feltéve a két öklét, erre én letettem a mikrofont, és felvettem a küzdőállást. A srácok belecsaptak egy számba, már nem emlékszem mibe, én elkaptam a gyerek grabancát, felemeltem a fejem fölé, és felraktam a közönségre. Vicces volt.
Amikor eljátszottuk a szettet, még visszahívtak minket háromszor (!!!) úgyhogy már olyan számokat kellett előkaparni a repertoárból, amiket évek óta nem játszottunk. Amikor utoljára visszahívtak minket, megmondtam, hogy basszák meg mindannyian, nem vagyok én gép, abban az esetben nyomjuk el a Warmachine-t, ha segítenek énekelni. Hát, segítettek is... :)
Kurva jó buli volt, hatalmas élmény.

A srácok ótvar módon bebasztak, mindenki rottyon volt, én meg mentem inkább aludni a kisbuszba, azaz csak mentem volna, mert 10 percenként jött valaki, akinek ki kellett nyitnom az ajtót, mert kellett neki valami a csomagtérből, vagy mittudomén.
Totoval meg veszekedtünk egy nagyot, elég durván volt már benne pia, úgyhogy inkább otthagytam, és bementem a házba aludni.
Olyan 9 körül kelhettünk, 11-re összeszedtük magunkat és bementünk a központba. Városnézés, ökörködés, életem legjob gyrosa a Vencel téren (igen, még a görögnél is jobb volt, igazi tzatzikivel), délután 3-ig körbejártuk a várost, de természetesen ez az idő semmire sem volt elég. A cseh lányok gyönyörűek, lefogadom, hogy az egy négyzetkilométerre eső szép lányok mértéke Csehországban a legnagyobb.
Fél órával az indulás előtt fedeztük fel, hogy Salvador Dali kiállítás van, a belépő 70 korona (700 Ft kb) evett is a fene rendesen, dehát ez van...

25-e, Klub Boro, Brno Assassins, PLH, The Last Train, Dózer.hu, Gyalázat, Diorrhea

Az úton Fefével megbeszéltük az élet nagy dolgait, amíg mindenki más aludt, kellett ez is a sok baromkodás mellett.
Időben érkeztünk, a klub egy pincekocsma, elég nagy, fasza hangcuccokkal. Óriási crust disztró, két számomra értékelhető lemezt vettem meg, egy Tear it up st ep-t, és egy nagylemezt.
Nagyon finom vega chilisbabot kaptunk, amit utólag rossz döntés volt megenni koncert előtt, ugyanis annyira beleéltem magam a zenébe, hogy kétszer majdnem elhánytam magam...
Nade vissza koncerthez. A helyi bandák kezdtek, egyáltalán nem fogtak meg, sőt.
A dózer.hu megint büntetett, végre volt 3 mikrofon is, profi volt nagyon.
Megint alig vártam már, hogy játszunk, beleadtam mindent, a rókázást is sikerült legyőznöm. :)) Elég jó bulit nyomtunk itt is, már amennyire ezt meg tudom ítélni. Én legalábbis nagyon jól éreztem magam. Amikor visszahívtak volna minket, megmondtam, hogy sajnos időhiány van, az olaszok még nem is játszottak, pedig elvileg 12.00-ra be kellett volna fejezni a bulit, és már mi is átléptük ezt. Megértették az emberek, és jött a Diorrhea spaghetti grindcore.
Ittam két forró gyümölcsteát, és néztem a bandát a merchpult mögül. Mindenki nagyon rendes volt, vettek cd-ket, cseréltünk is párat.
A klubban volt egy lány, akinél szebbet még sosem láttam talán, tényleg 10/10 volt a csaj, csak leesett állal bámultam. Egy jelenség volt, komolyan mondom.  
Még kis szocializálódás, és irány a koncertszervező srác, Paaya lakása. Aludtunk egy jót végre. Nagyon jól bántak velünk Csehországban, egy szavunk sem lehet.
Reggel bevásároltunk, vettünk grillcsirkét, Totóval ketten bezabáltuk, kinn a szabadban közös kajálás, nagyon jól esett.
Délre már Győrben voltunk, kipakoltunk, csoportkép, ökörködés, fél 2kor pedig már egy nagy kád forróvízben feküdtem.

Itthon fűtés és melegvíz még mindig nem volt, és bár 3 pulcsi volt rajtam, és két hosszúgatya, sikerült úgy megfáznom, ahogy a turné alatt nem. Most Boxi barátnőjééknél lakunk, mert szombatig biztos, hogy nem javítják meg a csöveket...este meg damaged goods koncert.

A bejegyzés trackback címe:

https://damaged.blog.hu/api/trackback/id/tr44736631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édes Jézus Pápa 2008.10.31. 06:10:36

Rossz ötlet volt a vega chillis bab evés.
Majdnem okádós lett tőle a böfögés :)

Szépnek szép volt a csaj, tényleg 10/10-es, de tudod nem a küldő a minden.
Az drágakövek se felszínen vannak, hogy egy picit filozófiaibb legyek.
süti beállítások módosítása