Mi van?!

Punk és hardcore, társadalomkritika, személyes írások, elmélkedések, kacifántos gondolatok.

Miről olvashatsz?

adidas generation (1) adult crash (1) ajánló (1) album (1) alternatív rock (1) alter rock (1) another state of mind (1) anthrax (1) antiszociális (1) anti glob (1) arena (1) backporch videos (1) bakelit (2) bakelit lemez (3) bécs (1) beszámoló (6) beszélek álmomban (1) better never (1) bevezető (1) black flag (11) braineaters (1) breakdown (1) brno (1) brutal truth (1) cafb (1) charles manson (1) charlie manson (1) charlie still smirks (1) chi pig (1) choke (1) circle jerks (2) civ (1) common cause (1) crab society (1) crab society north (1) craig ahead (1) crew (1) crossover (1) crust (2) dag nasty (1) damaged (1) damaged goods (1) dan lilker (1) dave markey (1) dealer bt (1) demo (2) dont say a word (1) dózer.hu (1) dvd (1) edge (1) elit osztag (1) én vagyok az a srác (21) érdekes (3) film (2) freedom is lie (1) fyulaba (1) gacys threads (1) getzy (1) godspeed (1) gone (1) greg ginn (1) grow up fuck it up (1) gyalázat (6) hardcore (37) henry rollins (5) hide and seek (1) hold x true (1) holy mans glory (1) iggy pop (1) insted (1) institutionalized (1) intro (1) jack (3) játék (2) jawbreaker (1) john brannon (1) joy division (1) kazetta (2) képmutatás (1) keresőkifejezések (1) koncert (9) koncertfelvétel (1) kőnigh és ciklámen (1) könyv (1) könyv ajánló (1) lemez (2) lemezkritika (1) lépéselőny (1) letöltés (1) los tiki torpedoes (1) marina revue (2) mark ryan (1) mike muir (1) mike ness (1) miniturné (1) minor threat (1) misfits (2) mo2008 (3) motivation (1) mp3 (1) negative approach (2) nick cave (1) nosztalgia (1) nothing (1) nuclear assault (1) nyc mayhem (1) nyhc (1) orange 9mm (1) painted willie (1) pfa (1) post hardcore (4) post punk (3) prága (1) provoked (1) punk (27) ramones (1) reality 86d (1) redd kross (1) red cross (1) rituálé (1) rituális rémtettek (2) s.o.d. (1) sammy siegler (1) samsara (1) search&destroy (1) set to explode (1) slapshot (3) slayer (1) slumlords (1) snfu (3) social distortion (1) sod (1) sst (1) sst records (1) step on it (1) stormtroopers of death (1) straight (1) straight ahead (1) straight edge (4) streetpunk (1) streets of arrabona (1) suicidal tendencies (1) supertouch (1) sxe (5) szerbia (1) szocializálódás (6) szünet (1) tango underground (1) tattoo (3) temerin (1) the damned (1) the minutemen (1) the ruts (1) the shining (1) the snobs (1) thrash (2) tom araya (1) top 5 (1) turning point (2) uk subs (1) unheard call (1) usa (1) vinyl (2) wake the dead (1) why be something that youre not (1) witkin (1) wrecking (1) youth brigade (1) zene (1) zenehallgatás (1)

Friss topikok

  • rudolphe: Éveken keresztül nézegettem ezt az oldalt, hogy jön-e rá valami, nem jött, így elkezdtem hanyagoln... (2011.10.18. 23:22) Rituális Rémtettek - Rituálé avagy: Csendes Budapestre rátelepszik az este
  • Édes Jézus Pápa: Azért nem adja ki GINN MESTER mert tele van a világ gusztustalan szarral. Ebbe a szarba nem szeret... (2009.05.13. 11:24) Reality 86'd
  • Édes Jézus Pápa: Ebbe mi az érdekes? Hogy a csini aranyos ázsiai kis csaj azt tartja hogy bazd meg? (2009.05.06. 09:19) Nincs időm új posztokra
  • Édes Jézus Pápa: Látom fejlődőképes vagy. Én mint márciusi ifjú azt követelem tőled, hogy több Misfits legyen a bl... (2009.03.21. 05:03) Brains for dinner, brains for lunch...
  • Andris edge: Klassz kis történet! minden, demo kazinak meglehet a saját sorija. Amúgy én nem a Gabi vagyok de, ... (2009.01.29. 13:45) Crab Society North

Egy jó nap, végre.

2009.01.11. 19:28 | Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány | Szólj hozzá!

Címkék: demo punk hardcore thrash pfa grow up fuck it up dealer bt streetpunk streets of arrabona

Tegnap korán keltem, mentem vizsgázni. Úgy emlékeztem 10-re, de mint kiderült, 12-re kellett volna mennem. A tanár rendes volt, engedte megírni mégis, és nagyon jól sikerült.
Viktort fel is hívtam egyből vizsga után, hogy felmenjek hozzá bandázni, de ő azt mondta, hogy próbálni fognak, és menjek le velük. Volt kis malőr ezzel kapcsolatban, mert Sudge fennmaradt a vonaton (nem nyílt ki az ajtó...köszönjük MÁV), úgyhogy mégiscsak felmentem dumálni hozzájuk, előtte még Sipihez is beugrottunk.
Jött a telefon, hogy Sudge már nemsokára odaér Viktorékhoz, úgyhogy elindultunk. Gyula később jött, addig elnyomták a srácok basszer nélkül a számokat a kedvemért.
Most voltam először a próbahelyen, nagyon jó hangulata van annak a kis pincének. Elképzeltem, ahogy ott nyomja a Kevés. Most jön még egy banda, akik onnan törnek a világhírnévre :)) !
A banda neve Grow up, fuck it up! egyébként, és nagyon fasza, thrash-es hardcoret nyomnak. Abban a hardcore-történelmi momentumban voltam szerencsés részt venni, hogy a szemem előtt vették fel a demojukat. Érdemes lesz odafigyelni a bandára, potenciális atombomba! Viktor hangja csak úgy hasít, és a próba alatt végig meg sem állt, mint egy ketrecbezárt állat, fel alá járkált, ugrált, úgy, hogy más bandák frontemberei koncerten sem őrülnek meg ennyire.

Tessék megnézni a myspace oldalukat:

www.myspace.com/growupfuckitup

Illetve itt az egész demo, töltsétek le:

http://data.hu/get/1060914/grow_up_fuck_it_up_-_demo_2009.zip

A próbáról hazamentem, kajáltam, aztán átmentem Tomihoz, megnéztük a RocknRolla-t és a Yes Man-t, palacsintát zabáltunk. Megbeszéltük, hogy hazamegyek, 8-ra meg megyek vissza hozzá, és megyünk a koncertre.
Így is lett, fél 9-re értünk a kocsmába, ahol titkos koncert volt, csak a beavatottak tudtak róla. Milyen elitista egy dolog már? :)) Éppen ezért nem tudtam semmi pontos infot azon kívül hogy játszik a Streets Of Arrabona.
Mikor odaértünk, már tele volt a hely, és a Dealer Bt játszott épp egy Dekadens feldolgozást, Sallay kezében volt a mikrofon, gondolom elvette az énekestől, viszont a szöveget a refrénen kívül nem tudta. Vicces volt.
Mint kiderült, pontban hétkor kezdődött a buli, és a PFA játszott először. Nagyon sajnáltam ezt, sosem láttam még őket, de szeretném már, mert a myspace oldaluk alapján elég király zenét nyomnak.
A Streets Of Arrabona jött, nyomtak egy jó hangulatú koncertet. Nem nagyon csípem az ilyesmi zenét, de nem is én vagyok a célközönség.
Megkérdeztem pár bennfentest, hogy lesz kibontva a fal, azt a választ kaptam, hogy meg lesz hosszabbítva a terem. Namármost, a probléma csak az, hogy a terem elég keskeny, 10 ember fér el egymás mellé állítva faltól falig kb. Nem ártana szélesíteni is, dehát erre nem tudom mennyire van lehetőség. Mindenesetre jobb, mint a semmi, meglátjuk hogy alakul a helyzet koncerthelyszín-fronton, de számomra ez csak kényszer-megoldásnak tűnik. Kíváncsi vagyok a Duna-terem milyen lesz, mennyire lesz alkalmas bulik tekintetében.
A koncert után hamar le is léptem, mert egyáltalán nincs szellőzés a helyen, sem légkondi, sem ablak, volt viszont vastag füstfüggöny, durván csípte már a szemem. Annak ellenére, hogy nagyon sok haverom lenn volt, emiatt a nem elhanyagolható tényállás miatt inkább húztam haza, és aludtam végre egy jót.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://damaged.blog.hu/api/trackback/id/tr72871476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása