Mi van?!

Punk és hardcore, társadalomkritika, személyes írások, elmélkedések, kacifántos gondolatok.

Miről olvashatsz?

adidas generation (1) adult crash (1) ajánló (1) album (1) alternatív rock (1) alter rock (1) another state of mind (1) anthrax (1) antiszociális (1) anti glob (1) arena (1) backporch videos (1) bakelit (2) bakelit lemez (3) bécs (1) beszámoló (6) beszélek álmomban (1) better never (1) bevezető (1) black flag (11) braineaters (1) breakdown (1) brno (1) brutal truth (1) cafb (1) charles manson (1) charlie manson (1) charlie still smirks (1) chi pig (1) choke (1) circle jerks (2) civ (1) common cause (1) crab society (1) crab society north (1) craig ahead (1) crew (1) crossover (1) crust (2) dag nasty (1) damaged (1) damaged goods (1) dan lilker (1) dave markey (1) dealer bt (1) demo (2) dont say a word (1) dózer.hu (1) dvd (1) edge (1) elit osztag (1) én vagyok az a srác (21) érdekes (3) film (2) freedom is lie (1) fyulaba (1) gacys threads (1) getzy (1) godspeed (1) gone (1) greg ginn (1) grow up fuck it up (1) gyalázat (6) hardcore (37) henry rollins (5) hide and seek (1) hold x true (1) holy mans glory (1) iggy pop (1) insted (1) institutionalized (1) intro (1) jack (3) játék (2) jawbreaker (1) john brannon (1) joy division (1) kazetta (2) képmutatás (1) keresőkifejezések (1) koncert (9) koncertfelvétel (1) kőnigh és ciklámen (1) könyv (1) könyv ajánló (1) lemez (2) lemezkritika (1) lépéselőny (1) letöltés (1) los tiki torpedoes (1) marina revue (2) mark ryan (1) mike muir (1) mike ness (1) miniturné (1) minor threat (1) misfits (2) mo2008 (3) motivation (1) mp3 (1) negative approach (2) nick cave (1) nosztalgia (1) nothing (1) nuclear assault (1) nyc mayhem (1) nyhc (1) orange 9mm (1) painted willie (1) pfa (1) post hardcore (4) post punk (3) prága (1) provoked (1) punk (27) ramones (1) reality 86d (1) redd kross (1) red cross (1) rituálé (1) rituális rémtettek (2) s.o.d. (1) sammy siegler (1) samsara (1) search&destroy (1) set to explode (1) slapshot (3) slayer (1) slumlords (1) snfu (3) social distortion (1) sod (1) sst (1) sst records (1) step on it (1) stormtroopers of death (1) straight (1) straight ahead (1) straight edge (4) streetpunk (1) streets of arrabona (1) suicidal tendencies (1) supertouch (1) sxe (5) szerbia (1) szocializálódás (6) szünet (1) tango underground (1) tattoo (3) temerin (1) the damned (1) the minutemen (1) the ruts (1) the shining (1) the snobs (1) thrash (2) tom araya (1) top 5 (1) turning point (2) uk subs (1) unheard call (1) usa (1) vinyl (2) wake the dead (1) why be something that youre not (1) witkin (1) wrecking (1) youth brigade (1) zene (1) zenehallgatás (1)

Friss topikok

  • rudolphe: Éveken keresztül nézegettem ezt az oldalt, hogy jön-e rá valami, nem jött, így elkezdtem hanyagoln... (2011.10.18. 23:22) Rituális Rémtettek - Rituálé avagy: Csendes Budapestre rátelepszik az este
  • Édes Jézus Pápa: Azért nem adja ki GINN MESTER mert tele van a világ gusztustalan szarral. Ebbe a szarba nem szeret... (2009.05.13. 11:24) Reality 86'd
  • Édes Jézus Pápa: Ebbe mi az érdekes? Hogy a csini aranyos ázsiai kis csaj azt tartja hogy bazd meg? (2009.05.06. 09:19) Nincs időm új posztokra
  • Édes Jézus Pápa: Látom fejlődőképes vagy. Én mint márciusi ifjú azt követelem tőled, hogy több Misfits legyen a bl... (2009.03.21. 05:03) Brains for dinner, brains for lunch...
  • Andris edge: Klassz kis történet! minden, demo kazinak meglehet a saját sorija. Amúgy én nem a Gabi vagyok de, ... (2009.01.29. 13:45) Crab Society North

Anti-glob, szocializálódás, és három flepnis

2008.07.24. 14:28 | Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány | 2 komment

Címkék: jack gyalázat szocializálódás én vagyok az a srác anti glob

First things first: Remélem, a beállításokkal minden rendben, utólag vettem észre, hogy a kommentelés csak regisztráltakra volt téve, most már szabadon garázdálkodhat bárki.

Tegnap délután a kezembe került egy régi fanzine, elkezdtem átlapozni. Nike és Coca-Cola ellenes cikkek, McDonald's kirakatot betörő tüntetők képei, osztályharcra felhívás, foglaltházazás stb. Aztán az egyik colás írásban arról ír, hogy dolgozott nekik egy rövid ideig. Ezek aztán az elvek, ha ennyire bojkottál az ember, meg ellene van valaminek, akkor miért adja a munkaerejét nekik?! Elég nagy ellentmondás szerintem. Még az is bocsánatosabb bűn, de legalábbis logikusabb, ha néhanap suttyomban meginna egy üveg colát a kisszobában, hogy senki ne lássa. Azt meg már meg sem kéne említenem, hogy a fanzine számítógéppel volt megszerkesztve. Az alkatrészeket hol is gyártják és milyen körülmények között? Akkor miről is beszélünk? Vegyétek már észre, hogy csak úgy tudod kikerülni a "kapitalizmust" (ami a legnagyobb ellenségünk ugyebár, ezt mindenki tudja!) hogy remeteként élsz egy farmon, és a saját magad által termesztett növényeket eszed. Kíváncsi vagyok a srác azóta mennyiben változtatott a szemléletmódján.

__________

Tegnap este feljött Levi BP-re alkalmi munkára, úgyhogy Feféhez vettem az irányt, hogy szocializálódjak egy kicsit. Mondanom sem kell, hogy rengeteget röhögtünk, ment a baromkodás egész végig. Levit kicsit oltottam a PP-s internet perszónája miatt, zseni :) Remélem sikerül valami fix melót találnia hamar, mert ez a bizonytalanság nagyon szar lehet. Dehát ez van, nem kellenek a tanárok, pedig tuti, hogy jó pedagógus, még most is mutogatta a képeket az osztályáról, imádták a gyerekek.

Megnéztük az Első Emelet - töröm a fejem című nótáját youtube-on. Nem akartam elhinni, hogy ilyen létezett, és ezek az emberek akkor ezt örömmel bevállalták. Keressetek rá, kegyetlen egy élmény. A szöveg is vicces, virágnyelven fogalmaznak, nagyon ott van a szeren.

Fefét meg kicsit lehervasztottam, amikor megmondtam neki, hogy nem tetszik sem Norbinak, sem nekem az a két új szám, amit Totoval összeraktak. Norbival teljesen egyetértettünk abban, hogy ez tipikusan az a sablon crust, ami unalmas és monoton, és amilyen stílust nem szeretnénk játszani. Nem akarom, hogy egy 149-ik dbeat zenekarrá váljunk, szerintem a zenénk pont azért jó, mert összekevrjük benne a hardcore-t a crust-ot a grind-ot és egy kis metalt. Na ezért kellene mindenkinek ott lenni a próbákon, most már jobban ki fogom venni a részem én is, eléggé eltrógerkedtem az utóbbi időben. Nehéz így összehozni, hogy nekem már itt van saját életem BP-n. 

A stúdióba remélem hogy jövő hétvégén már el tudunk menni, már csak az éneket kell felvenni, és a csordavokált, aztán mehet a keverés. Elég böszmék lettek az új számok, a koncerteken is észre lehetett venni, hogy jól fogadták az emberek, sok elismerő szót kaptunk értük. Tény, odabaszósabbak is.

Az Agathocles sajna nem tud jönni ősszel, úgyhogy "csak" Gyalázat-Jack turné lesz októberben. Felvetettem, hogy keressünk valami nagyobb bandát, de egyszerűbb lesz így, egy furgonnal tudunk menni és kevesebb az esélye a szopásnak, amit az ENT-vel megkínlódtunk.

__________

Hazafelé a metrón egy öltönyös, nyakkendős faszi ült tőlem 2 méterre, és mormogott maga elé valamit. Nem volt részeg, inkább drogosnak tűnt, vagy elmebajosnak. Próbáltam megérteni, mit mond, de csak szófoszlányokat hallottam, pl. cigány, szétütöm. Felkészültem, hátha nekem mondja, szóval lelkileg rajta voltam, hogy résen legyek, ha ütni kell. Nem kellett, egy idő után abbahagyta a mormogást, talán nem is nekem mondta, és csak indokot akartam, hogy elkenhessem a száját...

A Deákon mikor kiszálltam a metróból, és a kijárat felé vettem az irányt, akkor mondták a kallerek, hogy már nincs több, szóval kénytelen voltam éjszakaizni (amit egyébként nagyon csípek, bármikor haza tudok jutni tömegközlekedéssel). Elgyalogoltam a Blaháig, mert jól esett az a kis séta, ráadásul szeretem BP-t éjszaka. A buszmegállóban egy csinos kiscsaj épp rágyújtott, odatámolygott hozzá egy lecsúszott alak full részegen, és elkezdett neki magyarázni, mint kiderült, cigit kunyert. A csaj kviett egy szálat, és odaadta neki, az meg elkezdte osztani, hogy hogyan adja oda neki a cigit. Na, erre azért felkaptam a fejem, és néztem a folytatást. A fickó még mondta volna, de a lány sarkon fordult, és odajött a táblához, ahol többen is álltunk. Látszott rajta, hogy meg volt rémülve. A faszi csak ott állt, és nézett felé, miközben az ujjával hívogatta maga felé mosolyogva. Aztán arrébb tántorgott az aluljáró felé.

Ahogy a buszon ülve bámultam ki a BKV-hoz méltóan mocskos ablakon, belémhasított, hogy még mindig úgy nézek a városra, mint egy turista, pedig már 8 hónapja itt élek. Egy idő után biztos el fog múlni ez is. Hazafelé a Városmajori parknál egy öreg bácsi atlétában, és papucsban, hóna alatt egy nagyon kövér macskával ment a templom felé. Éjjel fél 1-kor. Na, neki is lehetett valami stekkje.

A bejegyzés trackback címe:

https://damaged.blog.hu/api/trackback/id/tr44583529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nothingtonothing 2008.07.24. 20:00:48

Sose fogod megszokni! TE GYŐRI VAGY!!!!

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.07.26. 12:30:55

Mondja a táti, aki azt hiszi hogy győri lehet valaha is! :D
süti beállítások módosítása